الجمعة، 7 أكتوبر 2011

حاسس بيا

الى الفتاة التى احببتها كثيرا وآلمتها كتثيرا كثيرا كثيرا 

اقول لها إني بكل صدق احس بها الآن ... و لكن بعد فوات الأوان

حاسس بيا
عارف الي بيحصل فيا
حاسس فيا
عارف إني كرهت حياتي عشان حسيت إنك مش ليا آآه مش ليا

حاسس بيا
عارف الي بيحصل فيا
حاسس فيا
عارف إني كرهت حياتي عشان حسيت إنك مش ليا آآه مش ليا

انا لو غالية كنت تفكر تسأل عني تسأل فيا
ولا وجودي زي غيابي حاجة عادية
أنا مش فارقة معاك بحياتك أنا منسية

انا لو غالية كنت تفكر تسأل عني تسأل فيا
ولا وجودي زي غيابي حاجة عادية
أنا مش فارقة معاك بحياتك أنا منسية

بتعذبني
طب ما تقولي إن أنا مش ليا ولا انا ليك
إنتا عايزني ولا سايبني أتعلق بيك
وتعبي يراضيك

بتعذبني
طب ما تقولي إن أنا مش ليا ولا انا ليك
إنتا عايزني ولا سايبني أتعلق بيك
وتعبي يراضيك

حاسس بيا

أنا بتألم
وأكتر حد بحبو هوا إل مبكيني
طول الليل سهرانة بفكر فاللي ناسيني
قسوة قلبك مهما تزيد مش بتقسيني

أنا بتألم
وأكتر حد بحبو هوا إل مبكيني
طول الليل سهرانة بفكر فاللي ناسيني
قسوة قلبك مهما تزيد مش بتقسيني

بتعذبني
طب ما تقولي إن أنا مش ليا ولا انا ليك
إنتا عايزني ولا سايبني أتعلق بيك
وتعبي يراضيك

---------------------

أغنية لأروى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق